.

tonårsfrågor.
- som alla måste göra :]

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Aa
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - tror det
hur många har du varit kär i? -  2
är du kär just nu? -  A

- Tio frågor om dig själv
namn? -  Sofie
när fyller du år? - 28 juni
några piercingar? -  nope
vad har du på dig just nu? -  Linne och ett täcke runt mig
vilken årstid är bäst? -  sommar lätt
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - mitt hår är inte krulligt utan helt rakt
vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ben tror jag :O eller alla säge dom är fina
vad är du bra på? - Vara elak typ O.o
vem älskar du mest på denna jorden - ingen aning
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på vilket humör jag är på
6 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? klara, hon fattar min humor
vem är snyggast av dina vänner? -  ?
vem är mest partyprisse? - maria & amanda ;O
vem är den du helst har filmkväll med? - syster and her friendZ
vem av dina vänner är mest "evil"? - jag [a]

- 9 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - syster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - hmm....nä
vem är farligast i din familj? - jag
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? -  yöp
vem har du mest gemensamt med? - sysssteeeeer
vem står för underhållningen? - syster -.-
vem sover du oftast med? -  sandruuuu
roligaste kvällen med familjen? - jul typ ?

9 frågor om idag
vad har du gjort? -  skola, kollat på gossipgirl
vad ska du göra nu? - datuur
har du gjort något dåligt idag? - inte ätit ordentgligt (chocker >.<)
vad har du ätit idag? - frukost middag
har du duschat idag? - snart så
är du trött nu? - sjukt
vad händer i morgon ? - skola -.-
går du i skolan? - yäH
har du varit i skolan idag? -  ja
- ANNAT

Hur mår du just nu? -  bra typ
Har du piercat dig? - nä
Är du hungrig nu? - nää mår illa av tanken på mat
Vad är klockan nu just nu? -  18.09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook,gossipgirl,blogg
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - dolt,fast det var axel och wille som sjöng singstar för mig
Vem ringde du senast?  - aidaj
Vem sms:a till dig senast? - elliz
Vem sms:a du till senast? - elliz

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 20 minuter sen typ
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 20 min

- ÖVRIGT
Gillar du punk? -  nä
Har du sminkat dig idag? -  ah


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  ja
Vilket är ditt favoritband/artist? - vet inte ;O
Vad gillar du för musik? - typ det mesta
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? -  ja
Har du fler än 5 tröjor? -  ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? -  aa
Använder du wax? -  nej
Använder du ögonskugga? - nej bara på speciella tillfällen men gillar det inte
Använder du kajal? -  nej
Använder du hårspray? - inte så ofta
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? -   näpp
Använder du deodorant? - yes
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - yöp
Använder du läppglans/läppstift? - nej hatar sånt !! förutom typ lypsyl
Använder du brunkräm? - /foundation
Använder du rouge? -  Ja ibland
Uppsatt hår eller hängande? - båda :)
plattar/lockar du håret varje dag? - plattar nästan varje dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej


Kommentarer
Postat av: lipgloss

fin blogg =)

2010-07-18 @ 15:27:18
URL: http://lipgloosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0